خرازی معلم بازنشسته نازی آباد

سیستم‌های دانش آموزی

خرازی معلم بازنشسته نازی آباد

سیستم‌های دانش آموزی

دات نت برای امتحانات نهم

دانلود دات نت برای امتحانات نهم

https://s18.picofile.com/file/8434472768/dotNetFx40_Full_x86_x64.rar.html


بعد از دانلود

از زیپ خارج کنید

و نصب کنید


خرازی


پاسخ به سوالات


عضویت در گروه واتس آپ معاونین اجرایی متوسطه اول

حمیدرضا حسنی اصل <bbaran790@yahoo.com>

با سلام خدمت استاد گرامی آقای خرازی متاسفانه چند ماهه که هم شماره تماستون از گوشیم حذف شده وهم تلگرامم دچار مشکل شد ونتونستم مجدد نصب کنم . لطف کنید.شماره تماس من رو در گروه واتس آپ عضو کنید.متشکرم.۰۹۱۶۶۰۷۸۵۳۳

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ @ ۱۰:۵۲ ب.ظ

 

سلام

شماره واتساپ و تلگرام من  09125270415

برای عضویت پیام بفرستید

 

 

محمدرضارضایی <mohammadrezaeahwaz@gmail.com>

سلام آقای خرازی طاعات قبول باشد
 ما برای سیستم دانش آموزی ابتدایی
 نگارش 3/13 را دریافت کردیم
حالا پیام دریافت نگارش جدید می زند
چکار بکنیم که بدون نگارش جدید سیستم دانش آموزی باز شود
 ممنون

سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ @ ۰۵:۵۰ ب.ظ

 

سلام

اگه دوباره نگارش دریافت کنید
ذخیره بردارید
و ارسال رو بفرستید
باز میشه

 

 

سوال

خیرالهی <mkm_1140@yahoo.com>

استاد با عرض سلام .
 لطف بفرمایید که اطلاعات از سناد در سیستم دانش آموزی متوسطه اول
چه وقت تغذیه خواهد شد ؟
 فعلا که خطا میده

سپاسگزارم خیلی فراوان

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ @ ۰۵:۵۶ ب.ظ

 

 

سلام
متاسفانه هر وقت دلشون بخواد .

 

 

سوالی در مورد دانش آموز جهشی داشتم

دادخواه <hdadkhah94@yahoo.com>

سلام آقای خرازی
بنده چندین سال است از راهنمایی های شما استفاده میکنم
 در اول سپاس و قدر دانی میکنم از زحمانی که میکشید

 .
سوالی داشتم در مورد دانش آموز جهشی ابتدایی .....
دو دانش آموز دارم که از پایه اول جهشی داشتم به پایه سوم
 و نمرات هم ثبت شدن کارنامه هم گرفتم
 ولی الان نه کارنامه میزنه نه دفتر امتحانات ....
اگه لطف کنید راهنمایی بفرمائید ممنون میشم

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ @ ۰۷:۱۴ ب.ظ

 

سلام

اگه منظورتون برای امساله
هنوز دتورش نیومده

 

 

برگرداندن نگارش متوسطه اول و دوم

سارا حسینیان <sarahoseinian1370@gmail.com>

با سلام
نگارش جدید را دریافت کردم
و ورود نمرات از دانا حذف شده است
 به ما اعلام کرده بودندکه نمرات را در سیدا و دانا وارد کنیم
نگارش را برگرداندم
 اما خطا میدهد
 ممنون میشم راهنمایی فرمایید.
 معاون اجرایی مدرسه حضرت خدیجه کبری(س
) امارات

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ @ ۱۱:۰۹ ق.ظ

 

سلام

نیازی نیست نمرات در دانا وارد شه